Besökare!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Jessica på lite glöggmys. Det var väldigt trevligt, för hennes vänner var lika pratglada som hon är, så det var ingen risk att det skulle bli tyst i en sekund. Tummen upp för det! Eftersom jag inte visste om jag skulle jobba idag eller ej, var jag tvungen att åka hem rätt tidigt.
Väl hemma väntade Madde, Markus, Hampus och Lova på mig!! Ååååh gosa bebis! Alltså tänk vad små dom är i början, men dom växer ju som ogräs och snart är hon en hormonspricka tonåring som vrålar på sina föräldrar. Jag vara väntar!!

Hade lilla Hampus bredvid mig inatt och bara det gjorde att jag längtar till att få egna barn. Men det är att dröja ett bra tag!


Shoppade lite kläder idag. När det kommer till T-shirtar kan jag köpa hur många som helst, speciellt om det är billiga. På JC köpte jag tre st för 199kr, heeelt okej faktiskt. Hade tänka att köpa för 400, men 6 t-shirtar är väl lite väl att ta i när jag redan har mega många.






Jag gilla, jjjjaaaa!


Nu ska vi beställa lite mat och kolla på The blind side.

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0