Kärlek gör en så in i helvete blind och dum i huvudet!

Jag vet, jag vet, jag vet, jag veeet att jag hade fel och att folk hela tiden sa till mig att backa ur, men nu behöver ni inte säga till mig något mer för nu är det finito med det som har varit.
Kärlek gör oss blinda och jävligt dumma i huvudet! Även när alla jävla larm klockor ringde och brandbilen körde rätt över mig, kunde jag fortfarande ignorera det. Jag tänkte " Det är såhär det ska vara. Det kommer bli bra tillslut. Vi måste bara arbeta på att det ska blir bra". Ordet BARA har jag använt ganska mycket under 8månader för att försöka lura mig själv till att allt var bra. Men faaaaan var RK:ad jag har blivit av mig själv!!

Vi var aldrig tillsammans, men ja det var jävligt komplicerat ändå. Egentligen fattar jag inte varför jag ens reagerar, för jag visste att det bara var en tidsfråga innan det skulle sluta här. Kan säga såhär att denna personen är den första jag har gråtit över och ni som känner mig, vet att jag väldigt sällan gråter och speciellt inte över någon person. Jag ringde min syster en kväll och bara grät och hon blev lika förvånad hon att jag reagerade så starkt för någon. Jag var så upp i öronen förälskade i något som mer var min fantasi, än min verklighet.

Efter att ha hört från alla att det var något som inte stämde och att det inte skulle vara såhär, inser jag nu att det stämmer. Det skulle inte ha varit så jävla komplicerat som det har varit och det var verkligen inte bara jag som krångla till det, för du var exakt lika mycket inblandad i det! 

Detta har varit kört ett bra tag men som ett beroende, har jag vägrat att inse att det hade gått alldeles förlångt.

Du behöver inte längre försöka låtsas anstränga dig till att försöka få detta att fungera!




Jag är inte en sån person som ber en annan dra åt helvete och jag tänker inte göra det nu heller, utan jag säger God bless you och hoppas du får det så jävla bra!!






Kommentarer
Postat av: Katja

Lite läskigt, för det första så lyssnar jag på " I want to know what love is" och det var lite ... LITE jobbigt när jag läste inlägget.



Kvinna lilla, du är stark och fuck den personen som mister en sån underbar kvinna som du är säger jag bara.

Det suger att det "tog slut" fast larmen och det, men det är som du säger.. man vill inte tro på vad andra säger utan man tror hela tiden på att det kommer bli bra tillslut.



Fan Lina, du är värd bättre.

Stå på dig själv!

2010-12-20 @ 22:09:21
URL: http://katjasv.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack Katja! Som sagt, man blir både blind och dum i huvudet under vissa perioder under sitt liv. Det är bara att tacka och ta emot, och lära sig av det man har varit med om.

2010-12-20 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0