Walla!

Gick hem från jobbet idag och det tog cirkus 1.5h, men med musik i öronen var det ju inga som helst problem. Har bara gått hem 2-3gånger sen jag började på Rollsbo och det känns inte riktigt okej faktiskt. Pappa har varit snäll och hämtat mig inne i Kungälv, så har ju gått 20-30 min iaf men ska be honom sluta med det. Har ingen tid att passa, så kan lika gärna gå hem och samtidigt ladda upp endorfin nivån.

Just nu längtar jag som bara den till 27/12, för då kommer nämligen lönen! Fast jag fick nyss reda på att jag inte alls får lönen den 27, utan jag får tydligen den 23 ist. Ska ju inte klaga! Funderar på att köpa lite kläder och det jag har hittat just nu är detta:




Dock känner jag inte för att åka in till Femman på mellandagarna då alla hysteriska tonåringar springer runt i affärerna och bara sliter i kläderna. Jag betalar nog hellre fullt pris för saker, än att gå in där under dom dagarna. 
Alla dom som jobbar i affärerna borde få veckans ros eller något sånt för att dom orkar med att jobbar där. Hade aldrig orkar! Kanske kan bero på att jag inte har intresset för det heller, men ändå.


Innan jag avslutar detta inlägget vill jag bara fråga, NÄR FÅR MAN MER TID PÅ SPOTIFY?? Det är första gången som det har tagit slut för det har hela tiden laddats på med mer tid. Men nu, nu är det borta!!!


Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0