Min manliga sida har kommit tillbaka!

Min manliga sida har kommit tillbaka! Jag är återigen förkyld!
Har tänkt att ta sovmorgon imorgon till 8-8.30, för jag är ledig,och sen börja med mina sysslor. Ledig betyder att jag har 500 andra saker som ska göras. Först kommer alla sysslor här hemma, som ni vid det här laget vet vad det innebär. Sen hade jag tänkt åka in till stan, ta en chi latte och gå runt i stan och köpa julklappar. Guuud vad skönt det är att åka in ensam och få gjort det jag ska göra utan att ha någon annan att ta hänsyn till. Fast att fika själv är väl inte alltid så jävla rockigt, men ibland kan det oxå vara rätt skönt. Inte alls så att jag har behov att egen tid, inte alls faktiskt! Bara för att göra det klart så tycker jag faktiskt om att umgås med människor, men det är även skönt att få vara ensam när jag känner för det.

Arbetsdagen idag var från 7.30 till 17.00, sen hoppade jag på Grön för att åka till Hulebäcksgymnasiumet och titta på Matildas vintershow. När jag kom in i skolan började jag sakna skoltiden lite, men tror inte jag skulle byta mot det jag har nu. Trivs rätt bra med att vara ute i arbetslivet och alla nya människor jag får träffa.


Studenten 2010-06-?


Har en dejt nu, med min kära Spotify <3

Haré  och om någon är inne i stan i morgon, hör av er/dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0