Bye Bye!

Usch fy och bläää vad jobbigt det börjar bli att lämna min lägenhet i Mellerud! Som jag har sagt förut är det inga problem att lämna själva stället Mellerud, men att lämna sitt hem är röööööv jobbigt!


Vardagsrum/sovrum
Även om det är städat ser det ut som ett bombnedslag bara för att det är så litet.


The toalett!




Köket


Sovrum och min underbara sköna säng!
Nästa gång jag åker upp ska jag börja packa ner och ge bort saker. Sorgarbete på hög nivå! Men men, jag kan inte ta med mig lägenheten ner till Kungälv och jag vill inte bo i Mellerud, så det är egentligen inte så mycket att diskutera.

Helgen i Mellerud bestod av att sova, umgås med mina syskon och bara ta det lungt. Ibland är det väldigt behövligt att ha en sån helg för att ladda upp batterierna. Ska ev upp till Mellerud på Nyår, men det beror lite på vad som händer och hur vädret blir.


Kommer troligtvis att spendera min kväll här framför datorn eller om jag ska ta och sticka lite?? Har inte kommit så långt med Lovas mössa som jag egentligen skulle ha varit klar med. Oooops! Men jag skyller på att jag är en upptagen kvinna. Försöka går ju!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0