Välkommen till min nya blogg! Tina Turner! <3

Oooh yes! Jag har blivit som alla andra, skaffar mig en blogg för att ventilera lite om allt möjligt som överbelastar min hjärna.

Dagens tanketjuv går till Anna Mae Bulllock aka Mrs Tina Turner! Hon är alltså drygt 70 år och hon håller fortfarande på att köra stenhårt på scen. Vad får hon kraften ifrån???! Kollar man på min farmor som är 75 (?), så skulle hon aldrig klara av att hålla igång så som Tina gör och har absolut inte den kroppen som hon har heller.

http://www.youtube.com/watch?v=NYSwQFybFnQ&feature=related

Kolla in henne!! Alla artister som är populära idag, ni kan slänga er i väggen för ni kommer aldrig någonsin bli lika kända och stora som Tina, M.J, Madonna eller Elvis.
Inte för att dom är några som jag verkligen avgudar (förutom Tina ^^), men jag kan inte förneka att dessa personer är dom största inom musikens historia!

Idag kommer Sandra hem med den nya bäbisen, Adam! Ååh vad jag längtar! Fast så har jag har inte känt under dessa 9 månader. Mohammed är inte svensk utan kommer ifrån Irak eller Iran (?), kommer aldrig ihåg vilket av dom det är, fast det är ju typ same same xD. Det är jävligt fjantigt att dra alla över en kant, men är dom inte svenska, sätter jag upp garden direkt. Jag vill absolut inte att det ska hända min syster/ systrar någonting och därför hade jag svårt för att tycka om hennes val att skaffa barn med honom, att skaffa ett liv med honom överhuvudtaget. Men det han har visat än så länge, har varit bra och jag har accepterat honom och tycker att han är en jätte bra kille. Mohammed är hjärtligt välkommen till våran speciella familj :D

Nathalie, Zaam, Hampus och Adam har och kommer att bidra mycket till denna familj. Ser framemot att få vara deras BÄSTA moster ;)

Nej men om jag skulle få tummen ur och gå upp till matsalen. Sen blir det bankärenden och eventuellt till Thn med Mackan och Madde :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Skriv mer då hahaha har ju läs detta inlägget 4 gånger nu eller nåt;)

2010-03-03 @ 11:03:42
URL: http://mizzmami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0