I livet måste man ha mål, stora som små.

2008 gjorde jag en lista över mål som jag ville uppnå, och det visar sig nu att jag har uppfyllt nästan alla. Så nu är det bara att börja på en ny kula.

2008-listan
(x) Ta körkort
(/) Komma ifrån Mellerud
(  ) Åka på Hultan
(x) Gå ner 5-8 kg
(/) Flytta till Kungälv/Göteborg
(x) Ta studenten
(x) Skaffa jobb
(  ) Göra lumpen
(  ) Hoppas fallskärm
(x) Gå på konsert i Göteborg
(x) Åka till Linköping
(x) Gå på MMA-gala
(x) Pierca mig
(  ) Skaffa en tattoo
(x) Få självförtroende


2010-listan

* Åka på Peace and Love 11.

* Hoppas fallskärm när jag fyller 20 

* Resa, inom Sweden och övriga världen. Vill åka till Kiruna och bo på ishotellet! Om jag ska resa, då ska jag RESA och inte ligga på någon strand och ha ett ständigt rus i kroppen, det är slöseri med pengar!.

* Utbilda mig. Kan vara rätt bra, men problemt är vad jag ska utbilda mig till...?

* Skaffa lägenhet i Kungälv. Detta tar hundra år, men har ju inte satt när jag ska ha uppfyllt målen ;)

* Köpa en systemkamera

*  Bundy jump. Något av det värsta jag vet är höjder och att vara upp och ner, så detta är en perfekt grej att göra för att få en riktig kick!

* Bli gaddad.

Kommer inte på något mer just nu, men det är en början. Man kan aldrig ha för många mål i livet, det handlar bara om att vara realistik och inse att vissa går att uppfylla och andra inte. Men det är ingen idé att deppa för det, man kan inte uppnå allt men har man lyckats med hälften, ska man vara riktigt nöjd!



Framtiden är okänd....men du måste våga drömma.






Nu är det dags för att hoppa ner i sängen.  Imorgon blir det trevligheter! :)

Haré!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt inlägg Lina!!!!



Sista meningen vid bilden................så sant så sant!!!!



Kram

Anna

2010-11-19 @ 07:52:59
URL: http://www.bokedalensparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0