Jaa det må jag då säga!!

Herregud en sån kväll! Det har varit den roligaste kvällen på länge, kan jag ju säga! Började med en bra dag på arbetet, allt gick kanon. Efter jobbet var det dags att gå till Thai Lee och käka med några av Svalorna. Jag säger såhär, är vi inte portade därifrån nu, kommer vi aldrig att bli det! Vi skrattade så det hördes över hela stället!! Det var den ena grejen efter den andra som fick hela gänget att bryta ihop i asgarv. Jag råkade göra bort mig när servitören skulle förklara vad det var i Gröna hissen och inte kunde uttala Voka riktigt, då brött Lina ihop och började garva! Det var inte riktigt meningen och jag skämdes så jag höll på att dö varje gång jag såg honom. Men men...så kan det gå. Vi satt där i  2h sen åkte The oldies hem, och jag, Karro och Mikaela fortsatte hemma hos Karro. Därefter gick vi vidare till MH. Kan ju säga att det märks att det var en sportbar, för ungefär 90% var män i 35+ åldern men det gjorde inget, för vi rockade loss på det minsta dansgolvet jag någonsin har dansat på ändå! När klockan blev runt 01.30 kände jag att det var dags att åka hem och så för första gången i mitt korta liv, åkte jag taxi, helt all alone. Tummen upp för det! Han som körde var ju en riktigt pratkvarn, eller INTE! Försökte skoja lite med honom, men det var lika meingslöst som att försöka förstå sig på dagens ungdomar. Ja det må jag då säga!

Fick sova till 11.30 idag och det var riktigt skönt. Pappa jobbar så det är bara vi girls hemma och vi kan inte komma fram till om vi ska åka till Kode eller till IKEA. Fruntimmer!
Kollade hur mycket pengar jag har kvar på kontot, och jag kan säga att det är dyrt att ha roligt men det är det fan i mig värt! Man blir inte lyckligare av pengar, men det är en bra början. Jag har kunnat göra allt jag har velat göra och har haft så mycket roligare nu än vad jag hade när jag inte hade några pengar. Det finns fortfarade stunder då jag måste säga att jag inte har råd, men det är inte lika ofta längre och det känns helt awesome!

Ska hoppa in i da shower nu och sen får vi se vad dessa fruntimmer har kommit fram till!
Haré!


We are the fucking Powerpuff girls! Yeaaah babe!


Kommentarer
Postat av: anna

hm...........vad menar hon med The oldies ?????



Kram kram

Anna

2010-11-21 @ 00:36:22
URL: http://www.bokedalensparadis.blogspot.com
Postat av: Lina

Då menar jag såklart ni som är visa och kloka ^^

2010-11-21 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0