Syskonband kan ingen knäcka!

Igår bjöd jag pappa och Kicki på Thai Lee i Kungälv, som tack för att jag får bo hos dem och firade även Farsdag. Kändes riktigt bra att kunna bjuda för en gång skull och sen veta att jag får pengar i slutet av månaden igen. Inte alls så att jag är pengarkåt, iiiinte alllls! (A) Vi kom dit vid 17 men Kicki kom inte förens 18 så vi missade den där stora grejen, då man får äta hur mycket man vill men bara för 80kr. Kommer inte på order! Men iaf, så vi beställde från menyn och maten var la okej, men den är bättre på Thai garden i Mellerud ;) Allt gick på 575 ink dricks så det var helt okej för en middag för 3. Sen tog vi vårat pick och pack, och gick hem.

Inatt sova jag skit dåligt och svettades som ett jävla as och var stressad utav någon konstig anledning. Skit skumt! Fick sovmorgon till 10 och sen var det dags att köra igång med det som stod på dagens schema, tippen och bära in ved. Jag har blivit smittad av pappa, jag kan tycka det är roligt att bära ved!!! Fattar ni!! Jag är sjuk!! Men det känns liksom skönt när man ser högen växa och bära korgen som är full. Det går inte riktigt att förklara men jag tror jag måste söka hjälp nu, eller flytta härifrån! Detta är inte riktigt okej.....!

Tycker det är lite skumt hur bra jag trivs här nere. Det känns ibland som om jag aldrig har bott i Mellerud. När jag kommer dit, känner jag att det inte är mitt hem längre. Fast jag saknar min familj såklart! Vissa dagar när jag går hem från jobbet tänker jag " Jag kan ju gå hem till Madde eller Sandra en sväng innan jag går hem" men det går ju inte. Saknar att kolla på Beck med Madde, vara med Sandra på torget eller dom stunderna när vi alla är tillsammans. Syskonband kan aldrig någon knäcka!!



The Ekberg Trio

Nu ska jag sätta mig och umgås med dom andra framför tvn!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0