Får mig att längta till sommaren!

Det bästa med att bo i detta huset, är att vi kan gå på konsert när vi vill. Pappa är jätte intresserad av musik, mest 70-80tals rock men han gillar även ny musik. Då och då köper han olika konserter på dvd, och när vi kollar på dom, skakar hela huset! Det är tur att vi har samma musiksmak, annars hade det varit ett helvete.  
Just nu kollar vi på en Madonna konsert och jag ångrar att jag inte gick på den när hon var i Göteborg. 

Några favoriter som finns i DVDskåpet:

P!Nk - Funhouse
Rihanna - Good girl, bad girl
Journey 
Tina Turner 
Madonna
 
Har ni chansen att se någon av dom, gör det och HÖGT!














En dag kvar sen får jag gå tillbaka till jobbet! YAY!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0