Jag skrattar dig rätt upp i ansiktet!

Jag begår mina misstag, jag är mänsklig. Jag kan erkänna när jag har gjort fel, men jag ser inget fel i det jag har sagt. Så du behandlar mig, behandlar jag dig. Tänk bara tillbaka, så vet du exakt vad jag pratar om. Du har dig själv att skylla. Jag leker den leken du en gång startade, och jag leker den på mitt sätt! Du har dragit fram dom värsta sidorna och jag använder dom för att ge igen. It´s payback time babe!
Det är bara att äta upp den skiten du en gång gav mig och hoppas du känner ur illa det smakar. Du kan skylla på vad fan som helst och säga att jag är ego, men jag ger fortfarande blankt fan i det! Du säger att jag inte vet hur folk har behandlat dig genom tiderna, men det ger inte dig rätten till att behandla mig som skit bara för det. Och du vet inte min livshistoria heller, så håll bara käften!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0