Jo men jag får tacka!

Tack, tack så otroligt mycket för halsflussen! Missar tre dagars arbete pga detta. Jävla skit!

Helgen i Mellerud var skit rolig! Var på sexparty där jag fick vara provdockan och sen bar det väg till Wärs. Jag ägde dansgolvet kan jag säga, som vanligt. Höhö. Tog några bilder från kvällen, men dom kommer upp någon annan dag.
Jag hade äntligen köpt ett par hängslen som jag hade på mig, det var skit snyggt! Ett vitt linne, ett par svarta byxor och dom svarta hängslerna. Enkelt och snyggt! Tyvärr gick mina hängslen sönder, så det blir att åka in till Shock och köpa nya.

Det var tänkt att jag skulle "flytta" till Guldheden idag, men eftersom jag är sjuk orkar jag inte ta mig dit så det får bli på fredag eller något sånt. Ska bli skönt att få bo alone ett tag, men kommer nog åka hem till pappa och dom någon gång under denna månaden.


Ska kasta mig i soffan och tycka synd om mig själv!

Haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0