Pengar är till för att rulla!

Denna dagen började så otroligt bra, NOT! Det började med att jag skulle fixa tvättid men då krånglade låset så jag höll på med det i typ en kvart, vilket gjorde att jag missade spårvagen. Detta gjorde att jag bara hade på mig 5-6 min att springa bort till bussen. När jag väl kommer till bussen och skulle hoppa på, stänger chaffisen dörren så jag blev klämd! Jävla rövmorgon!

Efter jobbet åka jag med Linda in till Backaplan för att kolla på kläder. Det är rea nästan överallt idag, så det var mycket jag ville ha men som jag inte köpte. Men jag belönade mig faktiskt med denna.


Såg ett jätte fint halsband oxå som jag tyvärr inte köpte. Jag håller på att lära mig detta med att pengar är till för att rulla och kunna slappna av med det. Det börjar sakta men säkert att släppa, men när jag såg mitt kontoutdrag förut kändes det inte lika avspänt längre.


Efter shoppingturen, åkte jag hem och fixade lite mat.


Couscous <3 Lina = sant.

Tänkte städa lite nu innan det är dags för sängen.

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0