Sudda bort bad minded tjommar!

Har precis kommit hem från gymmet och håller på att koka ägg. Idag var jag inte alls lika taggad på att träna men fick tränat 1h ändå i lugn tempo. Om det blir som det är planerat, ska jag och pappa till Fontin imorgon efter jobbet. Kondition är inte det roligaste att träna när man flåsar som en stor fet flodhäst! Men åt andra sidan är det ju därför man är ute och joggar så man slipper det.

Imorgon rullar pengarna in som dom ska and i LOOOOVE it! Vet inte vad jag ska göra förutom att betala räkningarna. Jo juste det! Det vet jag ju visst! Jag måste försöka köpa ett prisentkort till fallskärmshoppningen, så jag kan boka tid någon jäkla gång! Jag har tänkt att göra det i mitten eller slutet på augusti och man behöver inte boka plats förens 1-2dagar innan så då hinner jag kolla vädret och lite sånt innan. Detta kommer bli kanon, om jag nu får tummen ur! 


 


Glöm dom som vill sänka dig, sudda bort bad minded tjommar.



Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0