Löööördag!

Även om jag aldrig säger det, har studerna med pappa en väldigt stor betydelse för mig. Han är en av mina förebilder och jag ser upp till honom även om jag inte tycker att allt han säger och gör är rätt. Han får mig att kämpa hårdare för saker jag vill och han får ner mig på jorden när jag blir för blåögd.

Igår var det Vikingamarkand här i stan, men jag kom rätt sent så nästan alla stånd hade packat ihop. Dock fick jag köpte två tavlor i 3D i sista sekunden.





Efter det åkte jag och pappa upp till Fontin och tog en joggtur. Kicki är på Koster, så jag följde med pappa hem och hade en konsertkväll med Mike Oldfield och Eagels.

Idag kl 8 åkte vi iväg och letade svamp, men det var inte att hurra för. Efter det har jag bara slappat och nu på kvällen har jag käkat på Tai Lee med Pappa. Ska ev ut i stan senare ikväll/natt, annars ligger jag hemma och kollar på film. Mitt nya beroende/ min nya bästa kompis har blivit Hemmakväll. Massor av filmer och tvserie boxar som bara skriker mitt namn och jag kan inte låta bli att köpa eller hyra några när jag är där inne. Denna gången fick jag med mig Sex and the city, ettan och tvåan, och Karate kid boxen. Den måste man ju bara ha!!


Nej men nu ska jag lägga mig i soffan och nörda!
Ha det gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0