En riktig far och dotterdag!

Vaknade halv 8 idag, detta är inte okej! Kicki åkte till sin pappa idag, så det är bara jag och min far hemma nu i några dagar.
Vi har haft en riktig far och dotter dag. Det började självklart med att greja med veden, sen åkte vi till Kexten och efter det tvättade vi bilen. Ikväll ska vi köpa pizza och glo på tv. Det som fattas är att köpa något tekniskt och dricka öl, sen hade det varit en riktigt grabbkväll! 


Jag är sonen som pappa aldrig fick, men vissa stunder är det bara könet som fattas för att jag skulle vara den sonen.


Nästa vecka ska jag börja cykla till jobbet. Har räknat ut att det kommer ta cirkus 35-40 att cykla till ett av jobben, sen tar det typ 10-15 min att cykla till gymmet. Detta kommer vara riktigt bra för min kondition och väldigt bra för min telefonräkning, eftersom jag slutar med smsbiljett till bussen.


Ha en trevlig lördag allesammans!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0