En awesome helg i MLD

Herre min skapare vilken bra helg jag har haft! I fredags var jag hemma hos M & M. Vi tittade på en väldigt sjuk film som hette I spit on your grave. Med tanken på att jag inte gillar skräck för 5 öre, var denna filmen alldeles för psykad för mig. Det ända som var lite plus med att det var girlpower i den, men t.om det gick över min gräns.

http://www.youtube.com/watch?v=2zU3U-9B3fE






Denna helgen har jag sett fram emot länge. Ekberg Trion var på Cookies n Beans! Alltså daaaaaaaaamn vad bra dom var! Jag tror att dom som satt runt mig störde sig lite smått på mig eftersom dom inte hade några trummor utan stampade takten, var jag ju tvungen att hjälpa dom. Det var nog inte jätte uppskattat, men jag kunde verkligen inte sitta still!  Ni som har sett hur jag dansar runt på gatorna när jag bara lyssnar på radion, ni kan ju tänka er hur jag är på konsert. Jag försökte sitta och digga som alla andra, men det funkade inte!
Om ni får chansen att se Cookies n Beans live, tveka inte att gå!!


Madde och Sandra


Här har man köpt en dyrare kamera men inte fan funkade det att ta några bra kort med den. Så fick fota med mobilen istället.

För att fortsätta en grymt bra kväll, gick jag till Wärs med ett par oldies. Det var Rockabilly kväll och om det är någon musik som får en att dansa så är det ju 50-tals musik. Alla var på toppen humör och alla dansar som folk istället för att hålla på att porra sig på dansgolvet. En riktigt toppen kväll!



Nu blir det natten. En ny arbetsvecka börjar imorgon och det är alltid lika kul!
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0