Haft en chill helg!

Denna helgen har varit väldigt bra för min plånbok. Har bara gjort åt drygt 200kr till skillnad från dom andra helgerna.

I lördags var jag på bio med Peela, Sara och två av deras småsyskon. Vi kollade på Rango och det jag kan säga om den är att den verkligen inte var barnvänlig men rolig var den! Speciellt när jag satt mellan två stycken som har lika sjuk humor som jag och det bästa av allt var att även dom pratade under filmen och till filmen, så jag behövde inte känns mig ensam!

Nu är det äntligen vår! Det firade jag och pappa med att röja i skogen och elda. Att vara ut och greja i trädgården är något som jag tycker om väldigt mycket. Blåbyxor, en av pappas arbetströjor, ett par slitna skor och en mössa på huvudet, är nog bland det bästa jag vet att ha på mig. Att få leriga händer och lite smuts under naglarna har jag inget emot, tvärtom! Det bästa av allt med att röja i skogen är att man får lunta! Jag <3 fire!!

Dags att hoppa in i duschen, sen blir det natten!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0