I love my life!

Min kropp är död! Cykla till jobbet på morgonen, efter jobbet cykla jag ut till Ytterby och efter träningspasset cyklade jag hem. Det tog sin tid men det känns väldigt skönt nu när jag är hemma.


Fick köpt mig ett par träningshandskar idag som var på rea. Tycker inte om färgen men för 100kr kan jag tycka om dom.


99 luftballons la la la la la! Påväg hem från da gym såg jag denna grej.


Det var jag som stod för matlagningen idag. Det fick bli Couscous med bacon, maj, lök, tomat, paprika och en del krydder. Mums! Jag gillar när det går fort att laga mat och det ändå smakar bra, så en stjärna till moi! Dom här hemma gillade det oxå, vilket var ett plus.


Just precis i denna stund håller jag på att få tinitus för vi sitter och kollar på en Tina Turner konsert, som jag har sett minst 30 ggr men den är fortfarande lika jävla bra som första gången jag såg den.


Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0