Im a such a girl!

Wooohoo! Ingen ved idag! Nöjd tjej! Istället åkte jag och pappa in till Svenska mässan där det var Turmässan. Att resa är inte något av mina större intressen, men det hade varit roligt att åka iväg någonstans. Fick med mig en hel del broshyrer som jag ska kolla igenom och se om det är något att ha.


Denna mannen snurrade nog 5min non stop! Man blev helt yr av att bara kolla på honom!


Påväg hem åkte vi in till Media markt så jag fick köpt en egen plattång

En ROSA plattång! Im a such a girl!

Jag MÅSTE boka tid för klippning nu. Jag börjar få lite smått panik över mitt långa hår. Ska ringa runt till olika salonger imorgon och se om det är någon som har tid på onsdag eller torsdag. Håller tummarna!


Hoppas alla har haft en bra helg!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0