Lina är stolt över sig själv!

Redan igår hade jag tänkt att träna direkt efter jobbet, så väskan redan packad på morgonen och då fanns det ingen återvändo. Eftersom jag är lite snål, gick jag bort till Ytterby istället för att ta bussen. Det tog drygt 30min, vilket var en bra uppvärming. Först hade jag tänkt att jogga på bandet i ca 5-10 min men när jag väl var på bandet slutade det med 20 min. Det var första gången någonsin som jag inte höll på att dö av att jogga non stop! Det kändes som om jag kunde jogga hur länge som helst! En underbar känsla! Vanligtvis brukar jag få kramp i magen och kännas som om ben och knän ska gå sönder men inte idag. Love it! Sen lyfte jag skrot. BIIIIIIIIIFFF!!
Igår köpte jag Sims 3 drömjobb. Nöjd som ett litet barn, skulle jag installera spelet på datorn när det visar sig att jag måste ha Sims 3 installerat innan jag kan installera detta. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuug! Gick till Maxi efter träningen för att köpa det spelet, men då hade priset gått upp från 100 till 200-500kr!! Det var alltså inte menat att jag skulle bli en Sims-nörd *suck*
Säg inget som du kommer att ångra. Du vet aldrig när du får äta upp dina egna ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0