Nördar på hög nivå!

I söndags var jag osmart och köpte Sims 3, så nu lever jag framför datorn om jag inte är på jobbet, gymmet eller ute och grejar med veden.
Min gubbe ska bli rockstjärna och skaffa ett familjeliv. När jag köpte detta spelet tänker jag att det var bra att ha som avslappningsgrej, men fan vad stressad jag blir! Man ska jobba, äta, duscha, träffa kompisar, uppfylla massa mål och en del andra saker. Det är ju precis som det riktiga livet, så förstår inte egentligen varför jag ens spelar det, men men det blir som en drog.


En av många saker jag stör mig på gymmet är nykära jävlar som ska stå och hålla på att kära sig bland vikter och maskiner. Fine det är roligt att dom är kära, men ge fan i att hålla på att fjanta runt på gymmet! Ska ni gymma så gymma, annars kan ni sitta på en parkbänk och titta varandra djupt in i ögonen och kväva varandra med tungorna! Hade god lust att kasta en hatel på dom, men efter lite haaarmoni var jag lugn igen.




Snart är det helg igen och då måste jag åka in till stan. Eftersom jag är otroligt kär i Götleborg, känns det som om jag inte har träffat min kärlek på år och dar! Därför ska jag ta ledigt en dag i helgen för att åka in och ta en chi latte i solen och bara vara. Mys på det!



Nu söva!

Haré



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0