Olof Palme!

Dagen har varit givande. Jobb, möte, köpt pizza och nu sitter jag här framför datorn. Men det är skönt att det finns såna här dagar då jag inte gör någonting, bara sitter och tar det lugnt.

Jag längtar redan tills nästa helg för då ska systrarna Ekberg gå på Cookies n Beans. Inte för att det är någon favvo grupp men det ska bli kul att hitta på något med bara dom.

Har ni läst Metro idag? Första nyheten är att Tomas Ledin ska börja köra krogshow på Rondo från och med i september. Woohooo!

Den andra grejen var en artikel om Olof Palme. Tydligen har 130 personer erkänt mordet på honom. Seriöst! Om det går runt 130 personer på våra gator som erkänner att dom har mördat Sveriges största politiker, borde dom inte då åka in i fängelset för falska uppgifter och totalt hjärndödhet? Jag är inte speciellt insatt i Olof Palme men jag var bara tvungen att dela med mig av detta.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0