Han är dutti han!

När jag var påväg till gymmet idag, kom det en svart bil som körde in vid kanten. Personen i bilen vinkade glatt och då såg jag att det var min "gamla" lärare Karin! Hann bara snacka en snabbis men det var väldigt kul att se henne. Shit pommes frites!

Dagens kondition gick inte alls lika bra som i måndags. Penis oxå! Men körde iaf 15min på bandet och 5 på crossen och sen tränade jag lite olika. Inte jätte bra att blanda så, men kör på det så länge.

När jag jogga på bandet, kom det tre killar i 16 års ålder och ställde sig på var sitt band. Två killar på min vänstra sida och den tredje på min högra. Dom började jogga så smått men sen kom deras "manliga" gen in i joggningen. Killen på min högra sida ropar över till dom andra två och frågar vilket tempo dom har och så höll det på till och från under 15min. Jag hade sån god lust att be honom hålla käften, men det går mot min natur så han hade tur.

Kicki är inte hemma, så det blev pappa som stod för matlagningen idag, makaroner och bacon. Han är dutti han!

Dags att packa väskan inför morgondagens arbete och händelser.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0