Lyckligaste_tjejen_91!

När jag kom hem från jobbet idag, var jag trött och lite halv grinig. Det gjorde inte saken bättre att jag skulle ut och greja med veden. Men när jag kom in igen och kollade på min mobil hade jag jag två missade samtal och ett meddelande. Det var från en arbetskompis som ville att jag skulle ringa upp som fort som möjligt. Det samtalet slutade med att jag fick ett andrahandskontrakt på en lägenhet i Kungälv! Jag blev så fruktansvärt glad att jag missade fråga några av dom viktigaste frågorna, men ska prata med henne imorgon eller nästa vecka så det löser sig.

Lyckligaste_tjejen_91!!

Imorgon blir det Veronica Maggio på Liseberg. Yeeeaaah!


Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0