Nu har jag bokat!

Shit vad denna veckan har rusat iväg! Men inget fel med det för det betyder att det snart är helg igen och en dag närmare semester! Nu längtar jag mer än någonsin till semestern för jag har nämligen köpt en Peace & Love biljett idag!!!! Det gick på ca 1800 och det är det värt! Nu ska jag bara vänta och se om Emma och Clary kan följa med, hoppas verkligen! Annars åker jag ändå.





Var på HLR-kurs idag med några från jobbet. Grymt kul att få prova på släcka en mini brand med olika släckare. Dock kom en av mina största hemligheter fram, nämligen att jag är en lite pyroman. Gillar verkligen eld, så det kändes lite jobbigt att släcka den istället för att elda upp saker.
Det fanns en sak som jag tyckte att brandmannen hade lite fel om. Han sa att det behövs 3 st saker för att kunna starta en brand. Syre, värme och bränsle. Men jag skulle vilja påstå att det krävs 4 saker. Syre, värme, bränsle och en liten pyroman ev vid namn Lina. Ska försöka sälja in det nästa gång jag är där för att se vad dom har att säga om detta. Tycker det verkar ganska logiskt i vissa fall.




Det var det...

Haré heeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0