Öppet hus!

Är tillbaka at the big boss place! Städa hela lägenheten igår, köpte en fin blomma och handlade lite frukost till Jessicorna som har kommit hem idag.

Idag på jobbet hade vi öppet hus. Det kom ganska mycket folk och det blev väldigt lyckat. När vi stängde dörrarna 17.30, käkade vi McDonalds och körde lite disco. Herregud vilka sköna moves vissa personer har! Blev väldigt sugen på att gå på Träffendansen för att se alla härliga människor dansa loss.


Imorgon är det jobb som gäller och efter det är det fest med jobbet. Ser verkligen ifram emot detta! Dom ska ju fira mig och 4 andra, så det ska bli roligt att se vad dom hittar på.

Nu ska jag förbereda min inför mitt 2h möte med chefen som jag har imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0