Skrivet!

Yes! Nu har jag skrivit på kontraktet på lägenheten och postat det. Känns skönt! Har även ringt til elbolaget så jag har någon el när jag flyttar in. Hade tänkt att börja kolla efter möbler på Blocket för det kan faktiskt vara rätt snygga grejer som ligger ute. Sen har jag min säng i Mellerud och alla andra saker där, så jag och pappa får åka upp och hämta det, eller hur det nu blir. Bara jag får mina saker, skiter jag i vilket hur dom kommer ner.

Jag har äntligen bestämt mig för skaffa mig en tattoo! Inte en dag försent och jag har kommit på en som verkligen passar mig. Ringde till dom nyss men då svarade dom inte. Får försöka om en liten stund igen eller så går jag dit efter jobbet imorgon. Ska bara bestämma mig för vilken typ av stil jag ska ha på texten och sen får han komma med lite idéer hur den kan se ut. Det blir nog jäkligt bra när den väl är på kroppen.



Just nu njuter jag av mitt liv!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0