Klant!

Fan att vi hade tur med vädret idag! Nej då, det var rätt skönt att bära ved idag med tanken på all skit jag har ätit det senaste. Allt gick bra tills pappa körde en metalgrej rätt i fingret. Först fattade jag inte vad han grejade med men när han hoppade in i bilen på passagerarsidan och blev helt vit i ansiktet, då fattade jag att han inte mådde helt okej. Fick köra honom till vårdcentralen för få sy fingret. Klant!! När vi kom hem igen, var det bara att börja klyva ved.

Har stekt alla köttbullar idag. Tror vi fick gjort ca 80st så det måste räcka med tanken på att dom är rätt stora. Jag längtar inte så mycket till presenterna, utan det är till all mat som ska fylla min tallrik! Mumma!

Väntar på att Eurovision ska dra igång. Det kan ju faktiskt vara någon bra låt som är med i år. Kan ju hoppas!



En skallbagge balanserade på en liten silkes tråd!


The Big Boss


Duttit!


Passar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0