Olympus tough 8010

Början på denna veckan har inte varit den bästa, men hoppas det vänder för på fredag är det dags för fest med jobbet! Ser verkligen framemot det!

Nu på torsdag kommer Jessicorna hem. Ska bli kul att få höra vad dom har varit med om under resan och se alla bilder, men det känns lite jobbigt att lämna mitt "hem".  Trivs rätt bra här trotts att jag inte känner en käft. Det är gött att bara komma hem och göra det man vill. Inga måsten och inte någon annas regler. Funderar på att bo hos farmor några dagar för att se hur det skulle vara. Hon bor i centrum så det blir inte alls den motionen som jag får fall jag bor hos pappa, men det kan jag ta igen.

Jag hade egentligen tänkt att sitta med frågorna som jag ska ha besvarat innan fredag, då jag ska ha medarbetarsamtal med våran chef, men jag fattar dom inte! Ska kolla om någon på jobbet kan förklara dom för mig så jag har lite koll. Tycker att dom borde skriva ett papper som förklarar frågorna eller att man går igenom dom på något sätt. Det är kanske lite lågstadie, men vad ska man göra om man inte fattar?



Nästa vecka ska jag försöka komma iväg och köpa en kamera, en olympus tough 8010 för att vara exakt. 
Den är inte speciellt snygg, men man ska kunna tappa den i stengolv utan att det går sönder och man ska även kunna ta bilder under vattnet. Risken för att dessa två saker skulle hända är stora när det gäller mig, så det är lika bra att köpa en som ska tåla lite.

   


Nu börjar jag bli fruktansvärt trött. Ska bädda och sen sova!

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0