En otroligt bra helg!

Jag tror att jag är allergisk mot alkohol. Hade jag blivit bakfull, hade det varit en sak. Men nu blir jag inte det, utan jag blir jävligt förkyld varje gång jag har varit ute.

I fredags var det utgång med jobbet då dom firade mig och tre till. Det var det roligaste firandet jag har haft! Vi käkade god mat, alla var på gott humör, lekte lekar och sjöng. Det blev en ganska tidigt kväll, men det var skönt för man är rätt seg efter en arbetsvecka.

Vi som fyllde år fick varsitt kollage. Tycker att dom fick till det väldigt bra!

Sov hos lilla farmor i helgen eftersom hon bor nära busstationen. Hon var så söt! Hon hade bäddat soffan, lagt en liten apa på min kudde, ställt en spyspan på toaletten och köpt grillad kyckling, salami och yogurt till frukost. Kan man ha en bättre farmor!

I lördags hamnade jag i Kortidala med Blomman hos en kompis till henne. Han vi var hos, var väldigt social och pratglad, vilket jag gillar. Jag fick se otroligt roliga klipp och bilder på Blomman som ALDRIG kommer att försvinna ur mitt minne och jag kommer att skratta åt dom många gånger om!


En helt otroligt bra helg har jag haft och nu ser jag framemot arbetsveckan som jag har framför mig.


Haré






Kommentarer
Postat av: Madde

Herregud hon kör verkligen med den frukosten än haha söt hon är.. Dock var det väl 10år sen man villa ha just de, men de smakar alltid lika gott ändå hemma hos farmor hehe

2011-05-09 @ 21:28:37
URL: http://www.mizzm-mylife.bloggplatsen.se
Postat av: Blomman

Nu vet jag inte vad du pratar om. Bilder? Klipp? På mig? ;)

2011-05-10 @ 19:05:36
URL: http://peela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0