Valborg!

Var hemma hos pappa under helgen. Kicki är riktigt duktig på att laga mat och i fredags gjorde hon havs grillspätt.
Papi!

Fick med pappa och Kicki på en lite liten barrunda inne i stan oå Valborg. Vi var på Hardrock Café och damn vilket gött ställe! Dom spelade grymt bra musik och maten såg helt underbart god ut. Dit måste jag någon mer gång!


Raspberry blossom! En riktig god cider.
Tapas!
Staden jag älskar!

Under helgen har jag återigen shoppat. Detta med att spendera pengar har släppt kan jag säga, eller ja till en vis del iaf.
Helgens inköp:
Lindex- Bh och ett vitt linne.
JC- en skjorta som egentligen kostade 399, fick jag för 89!
Skopunkten - ett par finskor till sommaren.


Gött sne sådär men wtf!
Roffe får avsluta detta inlägget.
Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0