Vilken helg!

Klockan är 22.12 och det nu jag börjar känna mig som människa igen efter helgen.
Fredagen var väldigt lugn, men lördagen var det full rulle från 9 på morgonen fram tills nu i denna stund.

Jag och pappa åkte in till stan där Kicki, Matilda och farmor stod och sålde grejer på loppis. Hur jäkla mycket folk som helst var det och alla försöke pruta till såna sjukt låga priser att det var pinsamt! 1kr för ett vinglas tyckte en person var för dyrt! Snåla jävlar!


Åkte till Bengans och köpte mig Tina Turner live cd och dvd! Gött nöjd över det!

På kväll åkte jag in till Jessica för att kolla in hennes och Davids nya lägenhet. Jättefin och stor var den och det bästa var att den låg väldigt centralt. Drack en del vin innan jag bar mig iväg till att träffa Madde (en tjej från Örebro) och två av hennes kompisar för att sen dra vidare till Gretas. Det var så skönt för jag hade aldrig träffat Madde eller hennes vänner innan och ändå hade vi så jävla kul ihop! Flumma människor är dom bästa!
Dansade loss på Gretas och hamnade, efter en ganska rolig taxiresa, hemma hos en av tjejerna. Natten bestod av bland annat sköna garv, sång och spyor. En väldigt rolig kväll/natt!

Vi var inte alls speciellt rockiga igår. Låg och kollade på Harry Potter och sen någon svensk film med Robert Gustavsson. Åkte hem vid 16 och vid 18 mötte jag upp Matilda för att vi skulle ha en myskväll med Ben and Jerry, pizza, film och maaaaaaaassa snack. Vid 01.30 gick vi och la oss och det fick jag betala för under arbetsdagen idag. Fyyy vad trött jag har varit!!! Fy och blä! Men när jag tänker efter, var det lätt värt det med tanken på vilken awesome helg jag har haft!



Hoppas alla har haft en bra helg!

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0