Jag kan vara Kung i köket när jag vill!

Dagens middag blev väldigt lyckad! Det blev kurdisktris, jalapenobiffar och vitlökssås. Kanske inte det snällaste mot magen känner jag nu, men jäklar vad gott det blev!


Det ser ganska tråkigt ut, men man skall inte döma efter utseendet. Hade varit gott med någon god sallad men hade bara tomat hemma och det funkade bra det med.



Som vanligt var jag och The big boss ute och sprang i Fontin idag. Vi har nu ökat fart, tid och längd och det känns riktigt bra vill jag säga. Vi kör minst 40min och det blir ungefär 3-4km beroende på om vi kör intevaller eller ej.
Göteborgsvarvet nästa år kanske?? Funderar på det om vi fortsätter i det här tempot så lär vi vara lika bra som Bolt inomkort.



Hörde på P3 imorse när dom pratade om filmen "127 timmar" och dom tyckte att den var riktigt bra. Jag har haft den filmen liggandes här hemma ett tag nu men tänkte att tycker mina fans att den var så bra, är det värt att se den.

Ha en awesome kväll allesammans!

Haré


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0