2-4kg!

Mina helger blir bara roligare och roligare verkar det som! Jag var och åt på ett nytt ställe i Kungälv med pappa och Kicki i fredags. Drack för första gången xider mango och damn vad god den var!! Synd att alla dom godaste xiderna inte finns att köpa på systemet.
Lördagen spenderade jag först med att städa mitt hem och det behövdes kan jag säga! Efter det åkte jag hem till Jessica där det blev ljusparty som min syster höll i. Det var inte så många som köpte ljus, men det var väldigt trevlig stämning. Tanken var redan innan att vi skulle ut efteråt, men när kvällen kom blev jag fruktansvärt seg och tänkte att åka hem. Fast icke som nicke!! Jag hamnade på Gretas ändå tillsammans med Jessica och några till och dansade nästan tills stället stängde.
Gretas är en gayklubb och den känslan och stämningen som är där inne är helt annorlunda från övriga uteställen. Där inne får man dansa hur man vill, klä sig hur man vill och vara precis den man är! Underbart!!

Jag blev rekomenderad från min tränare att jag ska gå ner 2-4kg för att komma in i rätt matchvikt. Det är lättare sagt än gjort eftersom jag anser att jag redan nu äter nyttig mat. Men ska kolla över lite mängden och sånt för att se vad jag kan ändra för att uppmå den vikten.
Igår skulle jag göra armhävning med klapp. Första gick ju bra, men sen när jag landade hamnade handen på en t-shirt som gled i väg och jag landade på hakan och knäckte till armen rätt gött. Så jag hoppar träningen idag för att jag skulle ändå inte kunna använda armen riktigt.
Så ett tips: Ta bort alla kläder och saker från golvet innan du gör armhävningar!!!!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0