Äckliga dag!!

Jag försökte verkligen att tycka att alla hjärtans dag var okej, men det gick inte!! Det var nästan få jag fick kväljningar samtidigt som jag garvade åt allt gulli gull. Seriöst, det är EN dag som får så många att bli helt överdrivet kära. Kan ni inte vara det resterande året, behöver ni inte var det denna dagen heller!

Förra träningen sa tränare att jag skulle på hälsoundersökning nästa träning (igår). Sen säger han att det inte var säkert att jag skulle bli godkänd på grund av min syn. Jag blev lite nojig att det skulle skita sig, men det gjorde det inte!! Så nu är jag godkänd och kan börja gå matcher!! Yaaaaaay!!
Det var lite roligt när jag skulle väga mig.
Läkaren: Hur lång är du?
Jag: Runt 1,62
Läkaren: Hur mycker väger du?
Jag: Jag vet inte riktigt, men närmare 70 iaf
Läkaren och tränarna: Knappast! Du väger runt 62-65!
Jag: Hahaha nej det gör jag faktikst inte!
Läkaren: Jag skriver 65.
Jag: Men jag väger ju inte det! Har ni någon våg så får ni se.
Tar fram vågen som visar 69,8.
Jag: Ha ha där ser ni att jag väger närmare 70!
Läkaren: Men nu har du skor på dig, så jag skriver 68 då.
Jag ser knappast ut att väga 70kg. När jag gjorde det förra gången var jag en riktig köttbulle och det är jag verkligen inte nu! Det var bara så roligt att dom inte trodde att lilla jag kunde väga så "mycket" ändå.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0