Att älska som en porrstjärna!

Jag har hamnat i en bokfas. Är inne på min andra bok denna månaden och den heter "Att älska som en porrstjärna". Det är en riktigt bra bok, liknar Pamela Andersons bok "Star". Läs båda böckerna som ni har tid!

Vad hade jag gjort utan facebook?? Just nu har jag en liten diskussion med två killar om att fall livet suger, så kan man börja dricka för då blir livet bättre. Jag köper verkligen inte det för 5 öre!! Att ta till alkohol eller droger för att bedöva saker och ting gör inte saken bättre. Jag är så fruktansvärt anti när folk använder sånt som en utväg eller flykt! Skärp er för fan!

Letar lägenhet som en idiot och har fått två erbjudanden som jag tyvärr inte har kunnat ta på grund av ekonomin och att dom har legat för långt bort. Men jag ger inte upp! Jag är inne på blocket, mailen, Boplats, Föerbo, Kungälvsbostäder, letar i tidningar och kollar med bekanta fall som känner någon som kanske vet någon, varje dag. Jag har även lagt ut annons i tidningar, men det blev inte mycket av det. Skam den som ger sig!!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0