Den förbjudna frukten, är den som lockar mest!

Ännu en helg har gått och ännu en lyckad helg att tänkta tillbaka på!
Ifredags hängde jag med några ut i stan och festade loss på Gretas. Det var en fruktansvärt rolig kväll med random personer som gjorde att denna kvällen blev lätt en av dom bästa! Vi var ute tills klubben stängde och då insåg jag att nästa buss hem gick kl 6. Bra där! Men som tur var hade jag sällskap med två personer, så vi gick till Donken och käkade och tjöta ett tag där.
När jag stod på busstationen kom en man fram till mig och pratade, och helt plötsligt frågade han mig om jag ville ha oralsex med honom. Svarade nej tack och då fick jag frågan " Analsex då?" Hahaha jag hade sån lust att bara, ja men visst! Vi kör på här och nu! Men jag sa nej och han lät helt förvånad över mitt svar. "Näähä?"
Kändes lite sådär att åka hem själv efter det samtalet, men jag kom iaf hem levande och oskadd!

Igår åkte jag hem till Jessica och David och hade lördagsmys med god mat och filmkväll. Jägarna2 och Time någonting med Justin Timberlake. Jag såg ungefär 10 på den med Justin och sen somnade jag. Men jag har hört att den filmen ska vara bra.
Och idag har jag varit på MC-mässa med the big boss. Det fanns väääääääääldigt fina cyklar och jag blev fruktansvärt sugen på att skaffa MCkort. Men får åka med än så länge och det funkar lika bra det!

Jag har haft en grym helg och jag hoppas ni oxå har haft det! 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0