Natt

Då har natten börjat. Jag och en kollega blev inbeordrad i helgen, vaken natt som är på 10,5h. Jobbar mellan 22:30-09:00 två dagar denna helgen men goa pengar blir det efter som att det är kval övertid och helg. Jag har redan jobbat ett pass idag på dv,8:30-14:00 men jag sluta 1h tidigare så jag kunde komma hem och sova en stund. Fick sovit 3h, bättre än inget. Detta är min första vaken natt och på ett helt nytt boende så det är rätt nervöst. Har lite uppgifter som jag ska göra men det hinner jag klart på 1h, så 9h återstår till att försöka hålla sig vaken. Jag är ganska mörkrädd och är inte jätteförtjust i att jobba nätter men det är bara att bita ihop. Tvn har tydligen gått sönder här oxå så det var väldigt tur att jag tog med mig datorn så jag kan sysselsätta mig med något. Snart har det gått 1h av passet och jag är redan trött. KOM IGEN LINA KOM IGEN!!! Frida fyller år imorgon så det blir hem och sova några timmar och sen iväg och fira henne. Mitt lilla bihang börjar bli en stor tjej nu.* Snyft* Jag är riktigt nöjd över presenten som hon ska få av mig och jag hoppas att hon blir glad, annars får hon bonk och så tar jag den själv. Men hon är inte alls kräsen så jag tror inte hon kommer bli besviken. Ska sätta mig och kolla på film nu och vänta på att solen ska gå upp så det inte är så obehagligt mörkt. Sov gott ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0