Ser ut som en seriemördare!

Nu har jag fått nog! Ska detta kallas för sommar?! Nej du, jag tackar för mig och beställer en Thailandsresan med Frida istället så kanske man blir lite brun i år. Passet är fixat, och jag ser ut som en seriemördare på kortet men ändå lyser min otroliga charm igenom, och anmälningsavgiften är nu betald. 3 veckor i Thailand, 21 dagar av massa nya upplevelser står på november schemat och som jag längtar! Jag har nu bott i Ytterby i cirkus 2mån och det går rätt så bra. Det är sällan jag pratar med min "sambo". Hinner ev hälsa på varandra på vardagarna och kanske säga mer än en mening på helgerna. Men det funkar och jag trivs. Just det!! Jag har ju blivit en av det coola gänget nu när jag äntligen har gjort min efterlängtade tatuering. 1,5h plåga men nu sitter den på foten och jag är fruktansvärt nöjd. Det kändes som om hela familjen var med mig i studion för den var rätt så liten, men det var bara The Big boss , Kicki och mitt bihang. Jag sa aldrig mer ska jag göra en tatuering på foten, men lite sugen är jag faktiskt på att göra en till...Har hört att detta är lite beroende framkallade. Kan inte alls förstå det, inte alls.... Sov hos Frida idag och därifrån tar det ca 1,5 att komma till jobbet, men det är det verkligen värt! Jag gillar att åka buss så det har jag inget emot, det som tar emot lite är att gå upp kl 6 när jag börjar 8.30. Fast jag ska bara vara tyst för Frida får gå upp runt 5 när hon sover hos mig. Hoppas ni får en bra och regnig sommardag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0