Är hjärnan dum får kroppen lida!

Det var verkligen inte tänkt att jag skulle ut i fredags men helt plötsligt stod jag där på dansgolvet tillsammans med en av mina wingmans!
Förra helgen träffade jag T som det klickade ganska bra med, men som var ett osäkert kort pga sitt ex som ville bli ihop igen. Jag visste vad jag gav mig in på eftersom T hade varit väldigt ärlig och sagt hur det var från första början, men när jag i fredags fick se dom ihop blev det liiite knas i huvudet och varken mitt eller T agerande var speciellt bra. Hur som helst slutade det med att jag sågs som en "rebounder" och då var det droppen. Som tur var hann jag gå därifrån så jag inte hade vrålat ut allt på T och slapp bli portad från Gretas. Istället gick jag lös på hårda döda ting vilket var bättre det men händerna är inte speciellt fina nu...
Jag hade sån grym ångest på lördagen, men tänkte att det måste vara för att jag var bakis. Fast när jag vaknade upp på söndagen och ångesten fortfarande inte var borta, var jag tvugen att kontakta T för att reda ut vad som hade hänt. Det var skönt att få prata om det med den det handlade om för det var bara T som kunde få mig att släppa det. Så nu är allt lugnt igen och jag respekterar att T är i ett förhållande.
Det var ett bra tag sen som jag var så arg som jag blev i fredags och då bestämde jag mig för att nu får det fan i mig vara bra med festandet ett tag! Inte för att jag blev såpass arg, för det hade jag blivit vilket fall som helst, men det har varit för mycket av allt det goda på en kort tid så dansskorna får upp på hyllan ett tag.

Jag var på intromöte idag på det nya jobbet och det kändes väldigt bra faktiskt. Jag kommer jobba både på DV och på boende så det blir jobb hela veckan och sen ibland på helgerna. Träningen kommer inte bli så lidande denna månaden men sen vet jag inte hur det blir nästa. Men jobbet kommer ju självklart i förstahand och boxningen i andra.

Heeeeeej dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0