Är man med i leken får man leken tåla!

Idag gick jag upp kl 8 enbart för att tvätta! Hur kul är det på en skala på 1-10? Inte så! När jag var nere i tvättstugan kom två äldre grannar och började prata med mig. Mycket trevliga! Det är så typiskt att jag ska börja träffa mina trevliga grannar när jag snart ska flytta. Men men..

Jag har kommit till insikt att jag har hamnat i en ond cirkel. Träffar jag någon som jag får intresse för och det inte funkar, måste jag snabbt hitta en ny. En ny kan innebära att det bara är en fling (om ens det) för stunden och inget mer, så länge jag får den bekräftelsen jag vill ha. Tanken bakom detta är att ingen ska få tro att jag hänger upp mig, vilket jag egentligen gör, på personen jag får dissen av. Självkänslan minskar fort, men kommer tillbaka lika snabbt igen om jag tar en annan. Jag ska bara kunna vända mig om och bam där är en ny och helst av allt ska personen som gav mig dissen se att jag hittat en annan. Ett fruktansvärt idiotiskt beteende!!!
Det sjuka i det hela är att jag själv inte vill vara någon rebounder, när jag praktiskt taget själv använder mig utav dom...
Jag är alldeles för känslig för att leka denna leken, men är man med i leken får man leken tåla!

Haré!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0