Kapten Röd!

Tänk att det redan är onsdag. Helgen närmar sig med stormsteg och längtan är stor. Min kära Kapten Röd spelar på Liseberg denna fredagen och han levererar alltid en grym spelning!

Jag och Frida är lägenhets/katt vakter så vi bor just nu i Johanneberg. Nackdelen med det är att börjar jag 7:30 måste jag gå upp 05:30, men det är värt det! Jag hinner vakna till liv på bussen och hinner plugga lite naturkunskap.

Idag ska jag ta min första spruta inför utlandsresan. Står helt stilla vad den heter nu...Om 4 dagar är det bara 2mån kvar!!!
Idag har även jag och Frida varit tillsammans i 4 månader. Känns längre än så men vi var liiite sega i starten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0