Stressar sönder!

Känner mig väldigt stressad, men kan inte säga vad det är. Phuuu!

Såg bilder på hur Elin Krantz såg ut när dom hittade henne. Ångrar att jag såg dom, både för att dom vara så jobbiga att se, och för att det kändes rätt respektlöst mot henne att kolla på dom. Det var dom värsta bilderna jag har sett tror jag. Kan inte fatta hur folk fungerar som våldtar och mördar. Vad fan är det för fel på dom??! Men det är nästa ännu värre att något jävla rövhål har lagt ut bilderna på internet, så att alla kan se dom. Blir oerhört trött och rädd för dagens människor. Vart fan har allt mänskligt beteende tagit vägen?!


Kitty kommer som sagt till Mellerud på lördag och jag är pepp! Längtar efter att få dansa och ha kul.




Försöker att se på Himlen är oskyldigt blå, men är fruktansvärt okoncentrerad så har inte ens sett 5 min på den. Pratar med Ehlina som ska coacha mig för att bli en kaffedrickare. Hon kommer till Göteborg i Maj och innan dess ska jag ha lärt mig att dricka kaffe. Det är nog nåt av det äckligaste jag vet, men efter lite träning ska det nog gå att få ner.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter mindre bra att du känner dig stressad......



Varmast TACK för att du ville byta mat med mig i dag!!!! GLAD!!!



Ha det bäst!!!

KRAM

2011-04-14 @ 22:33:52
URL: http://bokedalensparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0