Blodsmak i munnen!

Sitter återigen och väntar på att The Big Boss ska hämta mig så vi kan åka till Fontin. Det börjar ge resultat nu efter att ha tränat kondition i ett tag. Nu orkar jag jogga iaf 2km utan att känna blodsmaken i munnen och ha flimmer framför ögonen. Mitt nästa mål är att ta 5km längan och den har mördarbackar på slutet. Urk! Men jag måste klara det för att visa The Big Boss att jag har bättre kondis än en 46 årig gubbe!

Igår såg jag "The Notebook". Jag tyckte den var väldigt bra, men jag grät inga floder som många säger att dom gör när dom ser den. Hade jag haft pms så hade jag säkert blivit helt uttorkad, men just igår kunde inte ens en liten tår klämas fram.  


Hmm undra vad jag ska laga för mat idag?? Blir ett dyk ner i kylen för att se vad som finns.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0