Fjärilar i magen!

Presentkortet till fallskärmshoppningen är köpt, alla uppgifter är ifyllda och nu ska jag bara vänta till kl 18 för att ringa till dom och fråga lite om hoppet. Det jag vill veta är om det skulle vara så att det blir dåligt väder, ställer dom in hoppet då och fall det är så, får jag tillbaka pengarna eller får jag boka en ny tid. Det logiska är att jag får boka ny tid, men jag vill hellre veta säkert än att bli av med över 4000kr.
Jag vill göra det snart som möjligt så har jag bokat en tid den 3/9 kl 10.30. Allt kommer att filmas och fotograferas så jag har bild/filmbevis på att jag faktiskt har gjort det!




Kommentarer
Postat av: Anna

Häftigt tjejen!!!!



Kram

2011-08-04 @ 22:29:33
URL: http://bokedalensparadis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0