Rockstar babe!

Jag har återigen funnit mitt intresse för att spela gitarr. Det startade igen nu efter att jag har fått hålla i musikstunden på jobbet och övat upp mina tidigare kunskaper, men känner att det är dags att bli bättre på att rocka loss!

Denna kostar runt 1000 kr och det tycker jag är ett rimligt pris. Jag behöver inte ha värsta dyra när intresset går upp och ner.
Jag vet inte om ackord och sånt säger er speciellt mycket, men mitt första mål är att fixa ett F. Det är inte speciellt svårt egentligen men jag når inte på en vanlig gitarr,därför måste jag skaffa mig en med smalare hals. Ett annat mål är att jag ska lära mig att "plocka strängar". Det kommer ta ett tag att lära sig det, men skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0