Skogsmulle!

Lördagen hade inte så mycket att erbjuda för jag var helt slö efter fredagen. Gick upp vid 11, la mig i soffan fram till 16 då jag och pappa åkte till Fontin. Efter det la jag mig på soffan igen. En riktigt slappdag men det passade mig perfekt.

Har varit ute i skogen och plockat svamp idag. Jäklar var mycket svamp det fanns!! Det var så mycket att jag inte orka plocka mer. Fick nästan två hela svampkorgar fulla och vi hade lätt kunnat få ihop mer än så.








Roffe!
När jag tog dessa bilder ångrade jag att jag inte hade med mig systemkameran, men efter att ha badat i en gömde bäck, är jag rätt tacksam för att jag inte hade med mig den.

Råkade hamna på Hemmakväll förut och råkade se två filmer som jag ville ha och som jag råkade köpa. Så nu blir det filmkväll!


Harë!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0