Braaaa där!!

Jävlar vad arg jag blir!! Byxorna som jag köpte från Hollywood passade inte! Mina kvinnliga former gjorde att jag inte fick upp dom över ruuumphaaan eller ja låren. Doooh! Jag vet inte ens om det går att skicka tillbaka dom. Bra där...! Så om det är någon som vill köpa ett par fox är det bara att säga till.
Köpte dom för 270, säljer dom för 200.
Jag funderade precis på vad jag gjorde förra året på nyår. Kom på att jag var i Mellerud och skulle festa, men så blev det icke. Tror det slutade med att jag satt hemma med mamma och co.
Jag kommer ihåg konstiga saker från det nyåret. Tex att Daniel, en gammal klasskompis, var den första som ringde mig 2011. Första smset var från en person som jag kom överens med att detta året skulle vi försöka vara vuxna och vara vänner istället för ovänner. Det gick inte jättebra! Det slutade med att vi inte har någon kontakt överhuvudtaget. Haha lite funny!  Första kramen var från Mamsen! Det var väl typ det jag kommer ihåg. Sen bitte allt svart!
Iår ska jag fira nyår med en kollega som jag egentligen inte känner så jätte väl, men det ska bli roligt! Vi ska in till stan till några kompisar till henne och sen ska vi antagligen gå ut och dansa. Vi lär ju inte vara ensamna på dansgolven iaf.
Haré gött fiii fan och ta det lugnt med alkohol eller vad ni nu festar till med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0