Utstrålar inte jag extremt mycket kvinna?!

Jag har letat efter en parfym som inte luktar för mycket tjej och inte för starkt och idag hittade jag den! Var inne på Jeanettes och fick hjälp av världens underbaraste kvinna! Gissar på att hon är runt närmare 60 och är liksom med i svängarna. Jag tror hon ser att jag verkligen inte hör hemma i en sminkaffär, för varje gång jag har kommit dit och sett helt förvirrad ut, har hon kommit och lagt en vänlig hand på min axel och hjälp mig. Jag började att förklara att jag inte ville ha en typisk tjej parfym och hon säger bara: "Nej jag förstod nästan det. Det var därför jag stannade vid dessa som är mer av den sportiga typen" Men vadå?? Utstrålar inte jag extremt mycket kvinna?? Det trodde jag! Dooh! Det slutade med att jag kom därirfrån med en parfym som heter Mexx fly high. Mumma!

Och DÄR kom min fundering för dagen. Alltså hur många lukter har man på sig egentligen? Om jag tänker på mig själv, ser det ut såhär:
* Duschtvål - Dove
* Shampoo - Head and Shoulders
* Kräm - Dove, den gröna
* Deo
* ev parfym
* Tvättmedlet
Alltså det är liksom 6 olika lukter! Inte konstigt att man luktar skit ibland med den mixen.


Idag fick Kicki något flipp (ett bra flipp). När jag hade slutat jobbet fick jag reda på att jag skulle på Afro dans! Det var inte riktigt my cup of tea men var rätt roligt ändå. Skaka ruuuuuuuumphaaaa! Hoppas på att jag kommer ha träningsvärk imorgon! Det finns Box där oxå, så det måste jag prova på nu när jag har köpt ett 10-kort.

Familjen Slim började ju med att köra med Ponits, men sen bytte vi och nu kör vi inga kolhydrater. Eller jag äter det ibland men då äter jag mindre kolhydrater än vad jag gjorde innan. Vet inte hur bra det är egentligen men det märker jag.


Men nu är det dags att avsluta.

Haré!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0